Beszélni

2020.02.04


Vannak dolgok, amikről nem lehet beszélni. Amiket csak önmagával intézhet el minden ember.

Wass Albert

Beszélni. 

Mi az amiről lehet, és mi az amiről nem lehet beszélni?

Vannak dolgok amiről nem beszélünk vagy azért, mert fáj és nem akarunk és van amiről azért nem beszélünk, mert még nem valósult meg. Nem akarjuk, hogy más ember véleménye, vagy hátráltató. befolyásoló körülmény megakadályozza ennek a vágynak a létrejöttét.

Elgondolkodtat.

Volt, hogy sokat beszéltem.

Túl sokat.

Arról is beszéltem, amiről lehet nem kellett volna, főleg azokról a vágyaimról, terveimről, amit meg szerettem volna valósítani.

Beszéltem és nem történt meg.

Nem tudom azért e, mert amúgy sem teljesültek volna, vagy elrontottam a sok beszéddel, főleg azért, mert még magam sem voltam biztos bennük. Sérülékenyek, törékenyek voltak, én pedig kitettem a befolyásolhatóság mezejére.

Rájöttem, hogy, ami tervet dédelgetünk, azt először magunkban kell finomítani, dédelgetni, míg meg erősödik, meg érik arra, hogy előmerészkedjen a gondolatainkból a külvilágra, ahol ezer és ezer próbatételen kell még bizonyítania a megvalósulásig.

Barta Andi


 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el