"Egész"

2020.01.29

"Az egész-ség, ahogy a szó üzeni, azt jelenti, hogy "egész" vagy, teljes. Önmagaddal és a világgal egységben élsz. Harmóniában van a tested a lelkeddel, lelked a szellemeddel. Gondolataid és érzéseid segítik a szerveid és sejtjeid működését. Egész lényed harmóniában, vagyis szeretetben él a többi emberrel és az egész természettel. Alapvető létélményed ilyenkor a boldogság."
Müller Péter

Egységben lenni Önmagaddal!

Egésznek lenni!

Annyiszor, de annyiszor hallottam ezt az életem folyamán.

Mit jelent egésznek lenni?

Mikor megkérdezed, vagy olvasol róla ez az állapot az mikor harmóniában vagy Önmagaddal s a Világgal.

Van egy olyan magyarázata is mikor a négy alappillérednek kell egyensúlyban, harmonikusan működnie. A kapcsolataidnak, a hivatásodnak, az anyagi helyzetednek és az egészségednek. Mikor ez mind rendben van akkor vagy egész.

Elgondolkodtam voltam e valaha egységben, egészben valaha is eddigi életem folyamán?

Ha voltam, az meddig tartott?

Másodpercekig? Percekig? Napokig? Vagy tovább?

Mivel mindig változtam, és valami mindig történt velem nem nagyon tudom felidézni, hogy valaha is volt olyan állapot mikor mind a négy tényező ideálisan működött egyszerre az életemben.

Vagy jól fizető munkám volt, amivel sok pénzt kerestem, egészségileg is éppen rendben voltam, viszont a párkapcsolatom, nem volt, vagy nem mondhatni boldognak, és a hivatásom, munkám sem volt kielégítő, vagyis nem szerettem.

Viszont sok szép emlék, érzés eszembe jut, mikor én teljesen boldog voltam.

A legjelentősebb, mely érzést sokszor felelevenítem, főleg akkor, mikor nehézséggel kell szembenéznem, amikor a lányaim megszülettek és először a kezembe adták őket hát az a mai napig könnyekig, szívem mélyéig ható érzés. SZERETET, BOLDOGSÁG. ÖRÖM.

Ez talán egy ilyen percekből álló "Egész" volt Önmagammal s a Világgal.

Barta Andi

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el