Életfeladat

2020.02.18

"Megélni az életet, azt, ami jutott, s úgy megélni, hogy a teljes jusson, ez az életfeladat, bárhol is éljünk." 

Kertész Imre

Életcél/Életfeladat. 

Olyan "nagy" szavak ezek számomra! Nem is tudok, tudtam sokáig, mit kezdjek velük. 

Életcél, oly távoli számomra, oly messze van, viszont az életfeladat azt gondolom egy mindig jelenlévő fogalom. Feladat mindig van egész életünk folyamán. 

A feladatokra vagy célokra eleinte úgy gondoltam mint a versben, hogy én leszek a "vadakat terelő juhász", viszont lassan rá kellet jönnöm, hogy ez nem így van.

Azt hiszem, hogy nagyvonalakban az a feladat, hogy tudok szeretni, meg bocsátani, ki tartani és társai😊. Leírva annyira könnyűnek tűnik, de ez egy folyamatos megélés, ahogy élem az életem változik. 

Megtapasztaltam, hogy szeretek gyermekként, később feleségként, anyaként, barátként, emberként. Ez egy érzés még is sok sok falytályában jelen van. Máshogy éltem meg szinte mindegyiket. 

S most jöjjön a hivatás, bár én azt gondolom "Hívás" hivatás az anyaság ugyan úgy, mint egy szakma vagy karrier. Mindegyikért tenni kell, "művelni" kell nap, mint nap, hogy működni tudjon. 


Barta Andi 


Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el