Régi - Új

2020.02.07

"Hogyan fonjuk újra a régi élet fonalát? Hogyan folytatod tovább, ha a szíved mélyén kezded megérteni, hogy nincs már visszaút? Vannak dolgok, amiket az idő sem képes helyrehozni, olyan túlságosan mély sebek, amelyek hatalmukba kerítenek." 

A Gyűrűk Ura c. film

 Régen történ. 

Lehet nem is emlékszel rá. 

Mégis kihat a mostani életedre. 

Valami mélyen berögzült a gondalataimba. Történik valami, és autómatikusan bekapcsol, amikor egy meghatározott élet helyzetbe kerülök. 

Figyelem? 

Igen. 

Mit tegyek? 

Azt olvastam, dr. Joseph Murphy könyvében, hogy a gondolataimat uralni kell, mert ha nem hát ők irányítanak. 

Olvasom, gyakorlom, türelmetlen vagyok. 

Olvasom, gyakorlom, gyakorlom, kitartok. 

Kitartok, azért, mert míg egy régi beidegződés irányít, nem tudok egy határon (melyet én húztam, képzeltem el magamnak) túljutni. 

Megrekedni nem jó! 

Tudom! 

Barta Andi 



Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el